Tömeges SMS marketing előnye a hagyományossal szemben

Feltöltés dátuma:

Napjainkat már behálózza az internet és a hozzá tartozó telefonos alkalmazások, mint például a Messenger, ahol már magánszemélyek, intézmények, cégek is korlátlanul tudnak üzenetet küldeni egymásnak. A múltunkból fennmaradó SMS, mint üzenetküldő forma azonban még egyáltalán nem halványult el a használatát tekintve. 

Az SMS, amely egyébként egy általánosan elterjedt kommunikációs forma közkedvelt mind az üzleti, mind a magánéletben. A tömeges SMS segítségével pedig, egy előre megadott címlistára egyidőben lehet elküldeni az általunk pontosan meghatározott szöveget. Elsősorban azoknak hasznos a tömeges SMS küldésének lehetősége, akiknek rendelkezésére áll egy nagyobb ügyfél vagy közösségi kör.

Hatékony telefonos marketing-kommunikáció.

Ha az ár / érték arányra gondolunk vagy az eredményességre, akkor a tömeges SMS, mint marketing eszköz hatékonyabb a hagyományos online marketing eszközöknél. Egy megfelelően megírt és elkészített SMS-kampány tömegeket képes megmozgatni és sokkal költséghatékonyabb társainál.

Ha megfelelő módszereket alkalmazunk a tömeges SMS küldésekor, akkor egyrészt személyessé tehetjük az üzenetet úgy, hogy az adatbázisban tárolt név alapján szólítjuk meg a címzettet. Ez a fajta kommunikáció annak is teret ad, hogy a címzett visszajelzést tudjon adni, egyéb esetekben akár magában a marketingkampányban is részt vehet, tehát interakciódús is. A kiküldött üzenetek pedig statisztikailag feldolgozhatóak és tapasztalatokat szűrhetünk le belőlük.

Összességében a tömeges SMS küldése egy erős marketing kommunikációt jelent a mai napig. További előnyeiről a következő, tömeges SMS-ről szóló cikkünkben fogunk beszámolni.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

teszt blogcikk

Mi az NFT? – ismerkedés a fogalommal

Villámgyorsan terjed az NFT kifejezés, és már a digitális világban sem kell feltétlenül gyakori vendégnek lenni, hogy találkozzunk a rövidítéssel. Az emberek nagyrésze azonban – azon kívül, hogy hallotta, hogy némelyik darab akár több tízmillió dollárt is érhet – nem tudja, pontosan miről van szó.